Zondag 28-07-2013 Middenbeemster

28 juli 2013 - Middenbeemster, Nederland

Aan alles komt een eind, zo ook aan onze reis, na een familiebezoek in Drachten, erg gezellig, gingen we richting afsluitdijk, bij Kornwerderzand zijn we de we parkeerplaats opgegaan en hebben de hele middag genoten aan het water, moeten we echt vaker doen met onze hut,  kan je bakkie koffie doen heb je je WC bij je is bijna een vakantiedag, heerlijk. En dan komt toch het moment van naar huis gaan, onderweg de nodige whatsapjes gehad, dat het eten klaarstond in WG dus caravan bij Piet neergezet, ivm de kermis, en naar Frank, Esther en Sammy gereden om te eten.
Nu, maandag is de caravan leeg en bijna schoon de was bijna klaar, en de ziekenhuis afspraken voor mij weer gemaakt, alleen controle hoor. Nu nog een afspraak met de kapper, is hard nodig na 10 weken, een afspraak maen met e pedicure ,eeltpit.

Rob en ik willen iedereen bedanken voor de mooie reacties, dat is voor mij een stimulans om door te schrijven, en et is gewoon leuk om te zien dat jullie de reis meebeleven. Dit is het laatste verslag van onze reis.

1. Thea en Jan:
    31 juli 2013
    Weer welkom op het honk en nu maar weer genieten van de Hollandse zomer en vooral de Hollandse hap.
    We vonden het erg leuk om zo met jullie mee te reizen.
    Tot ziens bij Herman en Iris

Groeten Jan en Thea
  2. Ger en Jannie:
    31 juli 2013
    Hoi Rob en Corrie welkom thuis en heel veel bedankt voor al jullie verhalen wij vonden het geweldig. Jullie zullen hier vaak aan denken, we horen het nog aankomende Zondag op het BEP veld nogmaals bedankt. Gr. Ger en Jannie
  3. Tiny:
    31 juli 2013
    Fijn dat jullie goed en gezond weer in onze mooie Beemster zijn. Zo te lezen hebben jullie een geweldige reis gehad!
    Erg genoten van de reisverhalen, maar ik werd wel een beetje moe van al die kilometers die jullie gereden hebben.
    We spreken elkaar snel.
    Dikke kus, Tiny
  4. Josephien en Hens:
    31 juli 2013
    Welkom in Nederland. Na zo'n lange reis verlangen jullie vast wel om weer Nederlanders te horen/zien.
    De reis van je leven zit er op en geniet van de mooie dingen, w.o. het weer, die Nederland jullie biedt.

Dank voor de vele verslagen en tot horens/ziens. Josephine en Hens.
  5. Siemie en tinus:
    1 augustus 2013
    fijn te horen dat jullie genoten hebben van de reis op naar de volgende trip missdhien de hunebedden ????