Zondag 21-07-2013 iets ten westen van Oldenburg aan de Hohwachter Bucht 348 km

21 juli 2013 - Blekendorf, Duitsland

Jaja, t was me t daggie wel vandaag, de bedoeling is om in Denemarken een camping te zoeken, maar eerst het reisverslag, afscheid genomen van het mooie Zweden, nog steeds via weg 23 en bij Gudmunten werd het de E22 tot aan Malmö, en via de tolbrug naar København,  en via de E20,E47,E55 kwamen we rond het middaguur aan in Rødbyhavn, waar het even leek of Gerrit bij ons was, want we komen aan, betalen en konden direct op de boot naar Puttgarden, aan boord lekker patatje met worsten gegeten, hebben we onze gezonde warme hap weer gehad hihi.
Daar aangekomen konden we als een van de eersten de boot weer af richting Oldenburg, we wilden in de buurt van Lübeck een camping gaan zoeken, maar hebben dat toch maar niet gedaan nabij Oldenburg zijn we de weg afgegaan richting Ferienzentrum Weissenhäuser Strand, maar daar aangekomen en gekeken zijn we bijna gillend weggegaan hihi wat een massa mensen bij elkaar, dat zoeken we niet, de aardige jongen bij de receptie verwees ons naar een mini camping in de buurt, en daar hebben we een heerlijk rustige avond/nacht gehad