Zaterdag 27-07-2013 Kropswoude nl

27 juli 2013 - Hoogezand, Nederland

Na een slapeloze heel warme nacht hebben we ingepakt, betaald en zijn we op weg gegaan, na 6 km de eerste stop, lekker belegde broodjes bij de warme bakker, voor strakjes, en via de 209 naar Lüneburg, Soltai, daar werd her wegnummer 71 tot aan Rotenburg, wegnummer 75 Ottersberg, daar gingen we de snelweg E22bij afslag 50  onder Bremen door, oh ja onderweg nog heerlijk ons broodje genuttigd, Oldenburg, oepsss wat gaat het snell bijna in Nederland, en oeioeioei, wat kleurt de lucht donker, er komt straks vast een schip met zure appelen langs, en ja hoor, voor Leer geht es los. Regen, donder sjonge jonge, maar gelukkig een heeeel groot winkelcentrum waar we ons tijdens de bui hebben vermaakt, heerlijke broodjes daar, eentje met leberkäse en eentje met warme ham, mmmmmmmm, bij de uitgang, het was inmiddels droog, stond een worstenkraam, dus een bratwürst en natuurlijk een ijsje toe.. Nu dus op de SVR camping in Kropswoude Groningen afslag 40, Foxhol.
Zo dit was het even voor vandaag, Rob is de hele wereld aan het bellen en ik heb trek in een koud biertje

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Es:
    27 juli 2013
    Hahahaa we hebben elkaar al gesproken...ik val buiten papa's belrondje hahahaa. Tot heeeeeeel snel!!
  2. Jannie:
    28 juli 2013
    Hoi luitjes.
    Ik denk dat julie nu wel thuis zijn om nog even van het staartje van de beemsterfeestweek te proeven. Veel plezier en tot gauw. Dikke kus van ons