Dinsdag 25-06-2013 Trondheim

25 juni 2013 - Trondheim, Noorwegen

De auto is vanmorgen weggebracht en kan worden gerepareerd zodra de onderdelen er zijn. 
Rob en ik zijn lekker Trondheim ingegaan vandaag, maar voor we aar waren eerst even een broodje Wiener gegeten, offuhhh twee, er was in Trondheim een gezellige braderie, met nog meer eten hihi allemaal hapjes. De Bryggen gezocht via een plattegrond, dat moet je echt door Rob laten lezen hihi dan zie je nog eens wat. Heel oud Trondheim gezien en jaa ook de Bryggen. Het duurde alleen even. Heel mooi al die woningen op palen, en ook nog een oude brug.
De vismarkt was 3x niks.
Lekker een terrasje gepakt en weer richting camping gegaan waar Rob nog een koopcenter had gezien, dus daar eerst naar toe lekker doorheen gestruind en ook in het restaurantje gegeten. Een heerlijke dag

Foto’s

1 Reactie

  1. Sjors & Léon:
    2 juli 2013
    tjonge jonge.....doen jullie wel eens wat anders dan eten en terrasjes pakken????
    geniet er maar lekker van.
    knufffff