het lijkt net of het schip gewoon op de kade ligt.
Corinna en ed:
8 juni 2013
hoi Rob/Corrie, hoe komen ze van dat schip af, met een glazerwasser liftje? dat het daar zo diep is. Het is wel erg mooi daar, maar nog wel erg koud hoor ik.
groetjes Ed&Co
groetjes Ed&Co