Vrijdag 24-05-2013

24 mei 2013 - Røldal, Noorwegen

7uur, wakker en eruit, maar hemeltjelief..... Wat is het koud 3 graadjes snel de kachel aan, wassen en ontbijten, boel  inpakken en wegwezen, leuke camping maar de douche brrrrrrr, 20 kronen voor vijf minuten, maar in de praktijk as dat inzepen en dan koud water, barbaars. De route, eerst beknopt. Via wegnummer 9, Evje, langs de prachtige Fane Fjorden, naar Rysstad,  Valle met de mooie watervallen richting Haukeligrend, prachtig, prachtig geen ander woord voor, sneeuw, ijsmeren, kleine berken, speciaal voor de trollen hihi, naar wegnummer E134 het houd niet op met mooi zijn, het zal voor jullie lezers een heel saai verslag worden. Ons einddoel voor vandaag is geworden Roldal (het streepje in de o staat niet op mijn toetsenbord) op de  Skysstasjonen Hytter Og Camping zijn we neergestreken, om tien voor vier waren we er. Lekker in de zon gezeten, en ' savonds lekker in de zon ge BBQt. Maar zo gauw de zon achter de berg verdween werd het koud. Na de afwas tijdens een bakkie koffie reisoverleg, en naar de staafkerk gewandeld, een warme douche en alweer een dag om

1. Siemie en tinus:
    27 mei 2013
    lekker bbq en douchen wat doe je nog meer behalve het landschap bewonderen