Zaterdag 15-06-2013 Laupstad

15 juni 2013 - Laupstad, Noorwegen

Lekker op tijd opgestaan, en.....wat is het stil...... Geen regen??? Nee het was zowaar droog geworden, maar zeer zwaar bewolkt. De bel weer ingepakt en op weg richting Narvik, het bleef redelijk weer , maar de weg was slecht, hobbeldebobbel een aanslag op m'n rug hoor. Nog even stilgestaan, net weer in Noorwegen, bij wat eens in 1940 een slagveld is geweest, de Duitsers hebben daar heel erg huisgehouden, de nodige foto's en filmpjes gemaakt, en weer snel de auto in, want mensen wat is het koud zeg,   Net 8* ik bibber helemaal, nee even geen opvliegers. We hebben besloten gewoon naar de Lofoten te gaan, het is droog nu, en verder zien we wel. Onderweg op een plaats waar we gingen lunchen zagen we een Fransman vissen, Rob zei die vangt tvh niets lekker positief hihihi, maar wat ziet Mientje, johhhh moet je kijken wat ie bovenhaalt, Rob er naar toe, en druk praten met de man, het resultaat was...... Rob met twee vissen, ja de man ving er nog gauw 1tje, terug naar ons, dus vanavond aan de verse vis. We zijn lekker opgeschoten 294km vandaag, en staan op camping Sildpollnes Sjøcamp in Laupstad, een heel mooie kleine camping.

2 Reacties

  1. Siemie en tinus:
    17 juni 2013
    vandaag is het hier benauwd en drukkend morgen 34 graden niet normaal maar het is beter dan regen verder gaat het hier wel rustig veel plezier en goed weer gewenst en rob idee om te hengelen laat je wurmpje maar bengelen
  2. Josephien en Hens:
    17 juni 2013
    Haal je wurmpie wel op tijd binnen !Rob.

    Morgen kruipen we maar in de koelkast. Dat gekke klimaat hier ook altijd. Maar beter dan 8 graden bij jullie !!

    Veel plezier jullie vier.

    Groeten van JHW