Zondag 19-05-3013

19 mei 2013 - Sindal, Denemarken

Lang zal ie leven, lang zal ie leven in de Gloria, Lieve Sjors Hartelijk Gefeliciteerd met je 42ste verjaardag, vanavond nemen we een borrel op je verjaardag

Vanmorgen weer  tijd vertrokken van de camping, lekker warm een strakblauwe hemel, tot 11.00 uur, toen trok het weer helemaal dicht, en werd het zware bewolking. Jammer, wel bij een benzinepomp, waar ik het begin van deze story op de blog heb gezet. Sjors proberen te Skypen wat jammerlijk mislukte, moest die arme jongen nog terugbellen ook, hihihi, lekker gekletst. E wij weer verder, wat ons verbaasde waren de vele dode Dassen langs de kant van de weg, na een voorspoedige reis de eindbestemming bereikt Sindal, zo heet de camping waar we ons kampement rond half vier neergezet hebben.
Even lekker gezeten in de frisse wind, temperatuur 20graden, en toen de BBQ voorbereid, en gelijk van start gegaan. Na het eten de reis van morgen doorgepraat en daarna de caravan ingedoken.

1. Sjors & Léon:
    19 mei 2013
    Hahaha.....dank jullie wel, en alvast PROOST.
    knufffff
  2. De Slotjes:
    19 mei 2013
    Voor Sjors
    Jeetje is het al weer zo lang geleden dat je bij ons in de straat speelde. Van harte en Corrie , Rob en Leon natuurlijk ook. Buurtjes het is hier somber weer, niet koud maar de temp gaat weer zakken. Neem een aquavitje op het goede leven.
  3. Sjors & Léon:
    20 mei 2013
    Haha, ja Marian en Jan, kleind jongetjes worden groot.....zelfs ik ;-) Zo zie je maar, de tijd vliegt :-)