Dinsdag 28-05-2013
7.00uur barstende koppijn, ik denk dat de waterval in mijn hoofd is gaan vallen. Maar even rustig aan gedaan. Nu 8.55 uur is het na 2 panadolletjes bijna over, en dan op weg naar Bergen, mooie rit daar naar toe. Rond elven waren wij daar, eerst een zonovergoten terrasje opgezocht en een akke koffie gedaan, daarna de Bryggen bekeken, geweldig mooi daar, de oude huizen met winkeltjes daarin, daarna de vismarkt op, lekkere vis uitgezocht om daar op het terras op te eten. Nu stond alleen het Akvarit (aquarium) nog op het programma, pittig aan de prijs €25,-- pp dus moest t wel erg mooi zijn, ........ Nou dat viel behoorlijk tegen, er werd flink verbouwd en ds voor een deel afgesloten, maar goed, we hebben wel naar slangen, krokodillen, spinnen en div.vissoorten gekeken.Daarna de weg naar de camping weer opgezocht, via een andere route natuurlijk. De nodige fjorden, watervallen en sneeuwtoppen gezien en rond 19.45uur waren we weer op de camping.

In Bergen zal het niet droog zijn want daar is het om berucht/bekend.
Ga door en bovenal GENIET. Gr. JHW
Jullie willen het vast niet geloven maar we hebben in de zon op het terras gezeten, eerst koffie n een uur later voor de uitgeraard vis. ps in de avond begon het te miezeren. Lief dat jullie ook meelezen,
Liefs Corrie en natuurlijk Rob Mientje en Gerrit
groetjes,
p&w
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Zo te lezen vermaken jullie je prima, hier is ook alles OK!
We wensen je een hele fijne verjaardag samen met Corrie, Gerrit en Mientje natuurlijk!
Een dikke verjaardagsknuffel van ons
Op deze leeftijd duurt de verjaardag langer toch zeker wel 10 dagen.
gr Siemie en Tinus.
Corrie voorzichtig he met die ouwe man hahaha
Groetjes van Ed en Corinna