Dinsdag 28-05-2013

28 mei 2013 - Voss, Noorwegen

7.00uur barstende koppijn, ik denk dat de waterval in mijn hoofd is gaan vallen. Maar even rustig aan gedaan. Nu 8.55 uur is het na 2 panadolletjes bijna over, en dan op weg naar Bergen, mooie rit daar naar toe. Rond elven waren wij daar, eerst een zonovergoten terrasje opgezocht en een akke koffie gedaan, daarna de Bryggen bekeken, geweldig mooi daar, de oude huizen met winkeltjes daarin, daarna de vismarkt op, lekkere vis uitgezocht om daar op het terras op te eten. Nu stond alleen het Akvarit (aquarium) nog op het programma, pittig aan de prijs €25,-- pp dus moest t wel erg mooi zijn, ........ Nou dat viel behoorlijk tegen, er werd flink verbouwd en ds voor een deel afgesloten, maar goed, we hebben wel naar slangen, krokodillen, spinnen en div.vissoorten gekeken.Daarna de weg naar de camping weer opgezocht, via een andere route natuurlijk. De nodige fjorden, watervallen en sneeuwtoppen gezien en rond 19.45uur waren we weer op de camping.

8 Reacties

  1. Siemie en tinus:
    29 mei 2013
    die nattigheid he, hier was het prachtig weer
  2. Josephien en Hens:
    29 mei 2013
    Fijn om steeds te horen dat er veel genoten wordt op jullie reis door Noorwegen, Alles is prima te volgen en daarom genieten wij mee.
    In Bergen zal het niet droog zijn want daar is het om berucht/bekend.
    Ga door en bovenal GENIET. Gr. JHW
  3. Corrie:
    29 mei 2013
    Hallo Josephine en Hens,'
    Jullie willen het vast niet geloven maar we hebben in de zon op het terras gezeten, eerst koffie n een uur later voor de uitgeraard vis. ps in de avond begon het te miezeren. Lief dat jullie ook meelezen,
    Liefs Corrie en natuurlijk Rob Mientje en Gerrit
  4. Pieter en monique:
    29 mei 2013
    Leuk weer jullie reisverslag te lezen, we vragen ons wat af, Kunnen jullie wel slapen met die natte herrie op de achtergrond?
    groetjes,
    p&w
  5. Karst en ineke:
    30 mei 2013
    Lieve Rob,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag
  6. Karst en ineke:
    30 mei 2013
    Lieve Rob,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Zo te lezen vermaken jullie je prima, hier is ook alles OK!
    We wensen je een hele fijne verjaardag samen met Corrie, Gerrit en Mientje natuurlijk!
    Een dikke verjaardagsknuffel van ons
  7. Siemie en tinus:
    30 mei 2013
    Rob beter laat dan nooit van harte kerel fijne dag gewenst.
    Op deze leeftijd duurt de verjaardag langer toch zeker wel 10 dagen.
    gr Siemie en Tinus.
    Corrie voorzichtig he met die ouwe man hahaha
  8. Corinna en ed:
    30 mei 2013
    Hoi buurtjes in het hoge Noorden, allereerst van harte met Rob zijn verjaardag! Een jaar gaat ook zo snel voor je het weet ben je alweer jarig! We lezen steeds jullie verslagen en binnenkort ook die van Cerise. Ze vertrekt 1 juni spannend allemaal! We wensen jullie veel reisplezier toe en nemen straks een neut op Rob zijn verjaardag! Is het hoesten over hebben de Corientjes een beetje geholpen?

    Groetjes van Ed en Corinna