Maandag 27-05-2013

27 mei 2013 - Voss, Noorwegen

Een heel kort reisje vandaag, met de boot over de fjord , en via een heeeeel ange tunnel met een rotonde (hoe verzinnen ze het) wel heel erg mooi, naar Voss, maar de camping daar viel tegen, dus maar naar de volgende, in het plaatsje Tvinde en staan nu onder de waterval

1. Es:
    27 mei 2013
    En nu maar hopen dat jullie kunnen slapen hahahaha

Xxx
  2. Jannie:
    27 mei 2013
    Hoi luitjes. Even laten weten dat het een mooie crematie was vandaag. Een waardig afscheid van Jan Bonthuis mooie toespraken van de kinderen.
    Geert deed het namens de biljartclub. oor jullie veel plezier nog op de camping en mooie weer groetjes uit Purmerend
  3. Siemie en tinus:
    27 mei 2013
    voel je de nattigheid of heeft rob zin in watervallen gr siemie en tinus
  4. Corrie:
    28 mei 2013
    Heel vast geslapen, en ja Siemie en Tinus, die nattigheid voel ik, vooral in mijn botten hihi, en nee we hebben met z'n vieren zin in watervallen
  5. Siemie en tinus:
    29 mei 2013
    rob schijnt van nat te houden hahaha