Zaterdag 08-06-2013
8 juni 2013 - Hommelvik, Noorwegen
Vannacht regen, regen de boel dus nat ingepakt voor de volgende rit, weer mooi, via Andalsnes, Sunndalsøra, Gjøra, Oppdal, Ulsberg, Støren, Heimdal Trondheim, nabij Stjørdal hebben we een kleine camping gevonden voor 1 nacht, nog even met Omi gebeld en lekker gekletst, maar mijn hemel wat kwam daar een water naar beneden, de hele avond en nacht door, de rivier was ook een ietsiepietsie groter gegroeid, en daar ben ik na Spanje toch wat huiverig voor geworden
1 Reactie
-
Sjors & Léon:10 juni 2013kan me dat goed voorstellen mams
